thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Monday, December 19, 2011

Cara Jawab Call yg STYLE!!!

Posted by huSDee_sweet at 12:37 PM


time aku brmuka buku
aku terjumpa satu title post yg mnarik prhatian ku, so ku pn buka la lman web tu. 
title post dia "Cara Jawab Telefon Yg Krang Sesuai".
korg leh bka blog dia Nizarazu.com.
so, today aku nk share ngan korg tntang post dia yg best tu....

1. Soalan: haloo, may i speak to Nizarazu please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.


2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..


3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan ayah awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.


4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.


5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.


7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye… time kacih.


8. Soalan: haloo, tolong panggilkan nizarazu. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap


9. Soalan: halloo… …
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?


10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya…
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.


11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.


12. Soalan: assalammualaikum…
Jawapan: waalaikummussalam..(papp!..terus letak tepon.
salam kite wajib jawab ye kawan-kawan..)

so, aku nk add-on sikit lg cara jwab call yg aku da amalkan!huhuhuhu....
( dinasihatkn spaya x mniru STYLE ni, coz mngkin mnyebabkn 
anda khlangan kwan... )
sstgh tu aku dgr kwan aku dok cter cara2 depa loyar buruk time jwab call org.
hehehehehehe.....agak bnyak jg,so keep reading...
( reading good for urself-ye ke???)

13. Soalan: Helo, leh brkenalan tak???
Jawapan: Sini bukan chatroom.sorry la.

14. Soalan: Awak tinggal kat mna???
Jawapan: Sy tnggal kat umah sy la!
Soalan: umah awk kat mna?
Jwapan: umah sy ats muka bumi.
Soalan: thu la,kat mna umah awk tu?kat perlis ka,kedah ka, kl ka ke kat mna???
Jawapan: umah sy da kat Semanjung Malaysia...

15. Soalan : awk duk tgh bt pe??
Jwapan: sy x duk pn,sdg brdiri.

16. Soalan: helo...awk tgh tido ke??
Jawapan: Yup!ni tgh mamai smbil jwab call awk

17. Soalan: helo...wei,dok kat mna skrg???
Jawapan: sorry,sila nombor coz xda org nma "wei" kat sini.....

aku rsa smpai sini je la coz dh x igt dh cara jwab call yg style2 dh.
smua yg aku add-on tu pernah aku bt.
hasilnya,xda dh org2 yg ska ngacau call kita....
huhuhuhuhuhu....
dunia aman tnpa pengacau.....
(^_^)




Some joke that I found, just u laugh a while after u finish reading...






selalu bt cm cartoon kat bwah ni :







"Style is the way I am"

0 comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Plagiarism Software
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting