thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Friday, September 23, 2011

2nd Contest! - 50 Super Riddles

Posted by huSDee_sweet at 2:42 AM

Stlah difikir-fikirkan, aku nk bt contest kali ni agak mncabar skit coz nk tngok sapa terer!
Pmenang akn dipilih brdasarkan brapa bnyak dia betul. Aku akn bt dlm 50 soalan riddles.so yg akn jd pmenang first mstilah dpt btul bnyak…

Ni syarat2 pemenang :
1st : jwpan msti btul sbnyak 40-50
2nd : jwpan msti btul sbnyak 30-39
3rd : jwpn msti btul sbnyak 20-29
Saguhati : jwpan betul sbyak 13-19

Snang je nk mnang, klau xda sapa dpt memenuhi  syarat2 pmenang first to third. Kirnya dia akn dpt hdiah saguhati… Tp klau xda jg jwapan yg dpt btul smpai 10 solan,so xda la hdiahnya.sorry….

Td ku bru tnjuk syarat2 pmenang, skrg syarat2 prtandingan :
1.Korg mestilh ada blog – wajib ni ( xleh la join klau yg da FB je ) dan juga warganegara Malaysia.
2.Korg mestilh click utk jd follower aku. Klau x, smkin susahlh utk korg mngthui maklumat lanjut pasal prtandigan ini.
3. korg jg kna invite lg bnyak kawan2 korg utk join contest ni. Klau x ckup 40 org join, contest ni akan aku batalkn.
4. korg mesti copy soalan tu,pastu paste dlm blog korg. Jwpan mestilh kat bwah soalan tu.
Cth :
What do you call a rabbit which tells jokes?
A funny bunny.
Jgn lupa gak utk ltak banner contest dlm blog krg supaya snang sikit aku nk usha nnti.pling elok ltak gambar banner contest ni kat sidebar blog korg.
5. jwpn mstilh korg post pd 3 March 2012-utk elakkn jwpan ditiru.
6. tarikh tutup pnyertaan ialah pd 2 March 2012. Pmenang akan diumumkan pada 30 April 2012.
7. sapa yg nk join mstilh kena comment kat post aku ni. Klau ltak comment kat post yg aku bg soalan tu pun xpa-no hal beb!
Dlm comment tu,kord kna gtau blog address-pling important.
8. hdiah msih dlm prbincngan, tp aku akan surekn hadiahnya mesti best  punyer!!!
( klau nk suggest hadiah leh la, tp jgn la gnas2 sgt. Cthnya nk hadiah Handset,ipod,laptop,kamera dll. )
9.akhir skli, aku nk gtau ni. Riddles yg akn aku bg ni xla susah sgt jwpannya. Smua jwpan senang2 ja, xpyah pun fikir susah payah smpai bwa kluar formula math lak.aku bg cth sikit,jwpan dia mmang style!
Why did the man blow his brain out?
He wanted to be open-minded.
10. semua jwapan riddles ni perlulah dijwab dgn bahasa Inggeris-aku bg kelonggaran ahr, dlm 10 soalan je leh jwb dlm bahasa Melayu
Tp klau da org yg dpt markah sama, tp sorg tu jwb dlm bhsa Inggeris semuanya, so dialah yg akan menang!


Itu je syarat pnyertaan klau aku rasa nk add nnti, sesapa yg x ikut syarat2 pertandingan ni, secara automatiknya akan terbatal penyertaannya.ku gtau.soalan riddles tu akan aku post pd 30 September 2011.so, tnggu ye… banner contest akan diberi skli ngan soalan nnti.


0 comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Plagiarism Software
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting