thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Monday, May 16, 2011

Malaysias Next Top Female Blogger 2011

Posted by huSDee_sweet at 1:16 AM

Kali ni tringin nk join contest by Sandra.
sj je join, x mnang pun xpa. aku redha... ( ayat sedih leh! )
 first skli kna jawab soalan di bawah:
1)
 Tell us about your blog in 70 words or less. (When and why you started it, how often you update, and your viewers)
I started my blog because I'm not so popular at my school ( actually I don't want to be famous. ). But, when my friends told me about how to have a blog, it make want to have blog too! so, I have started this blog since... ( when?-let me think a while! ) sometimes I write any information that I know, my daily activities ( such as eating-favourite, my holiday time, exam experience & many more! ) I love to share anything that I think I should with my follower @ anyone that surfing the internet. lastly, I didn't have much time update my blog, someetimes 1 post a week ( alright la.. ).


2) 
What is your personal style?
my personal??? I'm not the perfect people in the world. sometimes I feel shy, sometimes I was the brave one ( weird right? )
but, I'm always love my parents, family, friends, teacher ( Happy Teacher to my beloved teacher & all the teachers in the world (^_^) ), boyfriend ( didn't have boyfriend yet! )
I didn't like to join in sport activities ( thats why I become chu_by )

3) A picture of you in one of your favorite outfits:



4)
 Are you the next Malaysia’s Top Female Blogger 2011? Why?
Yes! ( confidence je! ) maybe ramai lagi gurls join contest ni! tp, nk mmberi smngat kpd diri ku ni, aku yakin aku blh menang! ( membara semangat ku! ) klau org lain blh menang, kenapa aku x boleh?! aku rsa aku blh menang, entah kenapa ? (maybe hadiah yg interesting!) aku xla terer mcm blogger2 yg lain, tp aku akan berusaha utk mnjd & mmberikan yg terbaik!
aku yakin aku BOLEH!!!

5) 
I love to read ‘Life with Sandra…..’ because? 
I love to read ‘Life with Sandra…..’ because dia mmberi inspirasi kpd aku. fesyen2 yg Sandra bt mmang style! ( aku minat la! ) kdg2 bila aku tgok, aku pn tringin nk jd cm dia. blog dia superb best!!! 2 thumbs up for you! (^_^)

That's all yg perlu aku jwab. sapa2 nk join, kat bwah ni aku ltak syarat2 pnyertaan & link ke blog Sandra : http://bysandraazwan.blogspot.com/2011/05/malaysias-next-top-female-blogger-2011.html
join, jgn x join ye! (^_^)

Syarat-syarat Penyertaan:

1) Terbuka kepada semua blogger wanita sahaja.
2) Penyertaan anda mestilah original.
3) Pastikan jawapan anda ringkas, padat dan mencerminkan personaliti anda.
4) Senarai ‘TOP 30’ akan diumumkan setelah berakhirnya pusingan yang pertama.
5) Jawapan dalam Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris.
6) Pastikan anda meletakkan banner contest ini diatas entry yang dibuat dan juga di Sidebar blog anda.(Sehingga contest berakhir)
7)Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai contest ini, emailkan kepada saya: sandraazwan@gmail.com


8) Pastikan penyertaan anda mengikut syarat-syarat yang telah ditetapkan.

9) Impress ME!!!!
10) 3 Lucky winners will be chosen from 'TOP 30' finalist and the winners will receive:







Main Prize: Sandra Azwan ‘Baby Doll Dress’ worth RM850.00, T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ DOME, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.





1st Prize: Sandra Azwan ‘Front Zipper Top’ worth RM550.00, T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ DOME, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.





2nd Prize: T-Shirt illustration by Sandra Azwan, A special date with me @ Coffee Bean, Pavilion Kuala Lumpur & an exclusive fashion illustration by Sandra Azwan.

2 comments:

Sandra Azwan said...

Salam Husdee..
Terima kasih yer kerana sudi join contest nie...good luck!;-)

p/s:Semua yg join contest ini mempunyai peluang untuk menang dan tak salah sekiranya untuk mencuba. Betul tak? Thanks dear..;-)

huSDee_sweet said...

btul tu, smua da pluang utk mnang! skong 100%! hehehehehe...

Post a Comment

Protected by Copyscape Plagiarism Software
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting