thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Thursday, August 26, 2010

BiLa MeRiNduI DiA...

Posted by huSDee_sweet at 8:14 AM
Bila aku merindui dia,
Dia tiada di sisi ku,
dia bersama dgn pasangan barunya,
biarkan aku di sini keseorangan!
Aku  bukannya mahu mengungkit,
tnpa hnya mengingati sebentar,
aku tak sanggup lagi hidup dlm kerinduan,
rindu terhadapnya.
Rindu yang takkan berakhir!
Seksanya hidup begini!
kalau boleh aku memadam igtan,
sudah lama ku pdam memori kita bersama.
Walaupun ada yg manis,
tetapi yg pahit terlalu bnyak!
hati rasa luluh bila ku igt dirimu,
aku selalu tnggu,
tnggu kau menanya khabar ku!
Takkan aku yg kna menanyakan dirimu?!
Kau lelaki,
kau patut faham itu semua!
Tapi, kau tak pernah faham tentang aku,
kau hnya mahu aku memahami kau,
tapi, kau???
langsung tak memahami hati ku ini!!!
Dengarlah suara hati ku ini,
walaupun kau ada yg lain,
tak bolehkah kta sentiasa menghubungi?
Aku tak minta kta berpasang seperti dulu,
hnya sbgai kawan,
tak bnyak ku pinta syg.....
Biarlah,
aku tak mahu fikirkn tntang kau,
kau sdah da yg lain,
aku msih tiada psangan,
kdg2 aku rindukan kau,
bgai pungguk rindukan bulan!
Tapi, bulan terlalu jauh utk si pungguk capai,
mngkin itulah takdir kita...
TeRiMa KaSiH kerana MeNyaYaNgi aKu, MenYiNtaI kU, aJaRkaN kU aPa MaKna CiNta, BiaRkaN aKu MeRaSaI PeNgaLaMaN BerCiNta, TeRiMa KaSiH utk SeGaLaNyA...
MaafKan aKu kerana TeRlaLu MeNyiNtaI mU.....

0 comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Plagiarism Software
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting