thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Friday, August 6, 2010

hidup aku

Posted by huSDee_sweet at 3:49 PM
aku kdg2 rasa sedih sngat2!aku pun tak thu knapa???
aku tak suka kluar umah coz klu ku kluar umah nnti slalunya time budak2 skool balik!pastu time nk seberang jln msti la depa seberang ngan ayah depa!sambil pegagng tgn lak,ni wat ku trigt kat ayh ku!!!
time2 kecil dulu,ayh slalu pimpin tgn sberang tgn,smpai ku bsar pn ayh bt gak!!!
sedih sgt2!!!skrg dia dh takda!aku sedih sgt333!!!
apa prasaan hmpa bila satu hari hmpa balik umah,pastu da org gtau ayh hmpa dh takda???
aku dh lalui smua tu,hati rsa cm nk hancur ooo.....
ngalahkan org putus cinta!!!
skrg aku dh tak leh dgr ayh aku brleter,marah aku dan mcm2 lg!!!
time aku bgun tido,aku nk sgt tngok ayh!aku harap ayh aku msih ada.aku rsa bgaikan mimpi ngeri bila ayh takda!
bila aku cari ayh aku,aku tak jumpa,memang betul,aku tak brmimpi.sebab tu lah aku tak suka tido coz stiap kali aku bangun aku mesti trigt ayh!!!
al-fatihah bt ayh ku yg tersyg........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting