thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Saturday, April 30, 2011

1st contest by me!!! (2)

Posted by huSDee_sweet at 6:00 AM
so, hari ni aku nk upload picture2 yg tlh dijoin olh pserta2 yg amat2 brbakat!
tq la kpd peserta yg mnyertai contest aku yg x seberapa ni!
pemenang akan aku tentukn nnti, x sure lg bila coz aku ngah bz exam.
aku harap sgt2 pserta2 dpt memahami ku.
k???   (^_^)
aku dh pilih dh blogger2 punya link yg layak menyertai contest ni.
so, sesapa punya blog link xda, sorry la.
maybe apa yg korg bt tu x menepati syarat yg aku kenakan, aku xleh nk amik gmbar kat blog korg, xda tajuk post sperti yg tlh aku tetapkn.
tp, tq la coz join... (^_^)


untuk kategori lelaki :





muslimah sejati

untuk kategori perempuan:





0 comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Plagiarism Software
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting