thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Monday, July 4, 2011

Jalan2 bersama geng!

Posted by huSDee_sweet at 3:13 AM



hjung mnggu lpas, aku pi jlan2 ngan geng!
nk merelease tension ( tension la sgt )
tension ku mngalahkn PM je.
olh itu, aku da bt perjalanan mngembara ke .......( x igt nma tmpat )
blh la than, xda pa sgt yg mnrik di sana!
amik angin smbil mkan dadih yg aku bt ( rjinnya aku! )
so,a ku da capture 2 3 bijik picture!
picture aku x bnyak coz aku yg amik gmbar!
hahahahahahaha.....
so, korg nk tngok x???
( klau x sudi xpa, ku xpaksa pun! )



lpas mkan trus senyum smpai ke telinga!hahahahahaha......

sorg muka trkjut, sorg lg khusyuk msg ngan pekwe!


kudaku gagah berlari di track!

senyum smpai x nmpak mata dh ahr!


JKK dtg mlwat tapak projek! (^_^)

cekak pingang sakan mcm da mslah ngra je! hehehehehehehe........
(^_^)

Getah yg x dpungut olh org! getah ni dh jd keras n berbau!

bru hbis selesai msalah ngara, tu yg muka ceria balik!
huhuhuhuhuhuhuhu....................

kejamnya Linda, tembak org je thu!



hbis dh mlawat tpak projek.
so, masa utk pulang ke pangkal jalan.



itu je lh gmbar yg sempat aku snap!
disebabkn aku pnat brjalan, gmbar pun sikit je aku tngkap!
nk tngkap bnyak2 gmbar pun payah coz org dok usha panas.
mmang panas pun time tu coz depa dok jogging!
( sapa sruh depa jogging?! )
hahahahahaha..................
itu je, aku nk citer kali ni.
klau da sapa yg trasa hati, maafkn aku ye?


yg baik dtg dri Allah, yg buruk dtg dri sy sendiri......
( betul ke ayat aku ni? )





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting