thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Wednesday, December 26, 2012

Family Day PRS_17nov12

Posted by huSDee_sweet at 5:06 PM

selpas dh success my interview,prs pun da pnggil pi famiy day!
family day pd 17nov12,aku pn balik umk dgn cpatnya coz nk pi family day
(semangat brkobar2 ja tme tu)
nasib baik la family day tu best,klau x agak trbazir gak cuti ku dgn sia2!
kmi pi bukit kluang,terengganu.
(ganu kite)
cantik sgt2 laut di situ smpai sun burn aku pas balik dri situ.
tp its ok coz im already having a great time!
so family day ni gabung mahasiswa dri PC n Jeli.
so add on my new friend wlaupn aku agk malu untuk brbicara dgn bnyak coz
aku agk sgan dgn geng2 jeli.
so,lastly mmang best la,new experience n dpt tgok new place.
sambil pi bt aktvti leh tnangkan fkiran dgn pmndngan laut yg cntik.
actually nk upload bnyak picture tp rasanya cm xleh ja coz wifi dh kmbali lmbat.
aku upload je la apa yg trdaya ya?
next time i'll contnue uploading picture!
ok, enjoy it and aku sgt2 suggest korg pi Bukit Kluang,cantik beb!
leh mnikmati pmdangan yg cntik ciptaan Allah.....
(^_^)




   





















































































0 comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Plagiarism Software
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting