thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Wednesday, March 16, 2011

DEFINISI CINTA

Posted by huSDee_sweet at 11:39 AM
-definisikan erti cinta dari pandangan anda
pada pendapat aku la, cinta ni membawa pelbagai erti kpd setiap org.
utk aku lak, aku definasikan cinta ini sbgai satu perasaan yg amat istimewa.
cinta aku pd Allah, RasulNya, family aku, saudaraku, semua umat Islam & tak lupa jg pada diri aku.
bila aku kata cinta ini istimewa( istimewa yg mcm mna??? )
cinta ini istimewa klau kita pandai meluahkannya dgn betul.
sstgh org meluahkn cinta pada kekasihnya, bukannya aku marah! bagus la korg da prasaan cnta. tp, kdg2 cinta kat pakwe/makwe ni yg menyebabkn adanya kes pembuangan bayi( dosa tu! )
kalau korg mmang sgt cinta pakwe/makwe korg, apa kata korg bt je ikatan yg sah dri segi hukum Islam.
tak salah la semua tu.
tapi, cinta ni amat bermakna kpd ku coz aku mncintai family,saudara ku & kawan2 aku.
aku x snggup melukai hati diaorg, coz aku amat mnyayangi & menyintai mereka spenuh hati aku!
apa gunanya klau aku bercinta & disebabkn cinta ku kpd pakwe ku, aku snggup tnggalkn & lupakan diaorg. aku lebih snggup x brcinta dgn pakwe aku, klau aku akan tinggalkn & lupakn semua org yg aku syg sebelum ni!


so, itu je yg aku nk gtau apakah sebnarnya cinta ni kepada aku.....
semoga korg bahagia dgn org yg korg cinta....   (^_^)   



aku rasa nk tag kawan2 aku ni :

(join, jgn x join ek! tq....)

2 comments:

miszpathetic said...

thnx join k,,,gudluck,,

huSDee_sweet said...

ur welcome. semoga sy ,menang! hehehehehehe (^_^)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting