thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Friday, June 10, 2011

Mari kita bergengster

Posted by huSDee_sweet at 1:07 PM





benda ni sesuai utk org dewasa je.
bg yg berumur 13 thun ke bwah, x disarankn utk mmbaca!
faham tu???
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
apa la aku bt ni??? titik2 di spjg jlan lak, mampus org malas nk bca entry cmni!
ok la, straight to the point!

aku sbnarnya brcita2 nk pi tngok citer KL GANGSTER !

Xl-gangster-poster

tp, kat citer tu dia tulis 13PG. so, sapa2 yg x cukup xleh la tngok!
sian korg! hahahahahahahahaha (jahatnya aku!)
agak2 apasal org2 di bwah umur dlrang mlhatnya???
aku rsa aksi gnas yg mlampau bkal ditunjukkan. xpun gmbar org spruh pkaian akan ditunjukkn mcm dlm gmbar kat ats tu!
hahahahahaha.........
ngarut ahr aku ni!
aku tringin nk tngok coz iklan citer ni nmpak cm mnarik, trtrik utk aku mlhatnya!
sapa nk blanja ku tngok wyang?!
hahahahaha! prsan ahr aku ni, mcm la da org nk blanja!

aku mmang tringin nk tngok!
nnti nk ajak kwn aku pi tngok ahr kat Alor Star Mall!
(bhgianya!) tu ahr best gak ada cinema dekat2 ngan umah aku ( dekat la sgt ngan umah tu!dkat stgh jam nk smpai klau x ikut jln kg. )

ni showtime utk citer ni utk hari Sabtu ( 11/06/11 )
SHOWTIMESMALAY | 1 HOUR 21 MINUTES | ACTION | PG13 | MORE INFO
Lotus Alor Setar
12:00pm02:00pm03:45pm05:15pm07:15pm07:30pm09:15pm 
Jitra Mall Cineplex
12:00pm03:20pm05:00pm08:20pm10:00pm11:45pm 
BigC Alor Star
01:10pm02:50pm04:30pm05:50pm07:30pm09:10pm10:50pm12:30am

nk gtau tu je, sesapa yg nk tngk kat Alor Star Mall amat2 dilu-alukan, nnti leh la jumpa aku!
hahahahahaha...........cm la aku ni artis, rmai sgt nk jumpa!(perasan!)

tp, apa yg pnting, not allowed to those who are :


ok x??? banteras maksiat coz leh mmbwa dosa kpd diri anda sendiri n org lain gak!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting