thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Thursday, June 2, 2011

sapa nk Netbook Free!

Posted by huSDee_sweet at 7:05 AM

eeeemmmmmmm.....
Netbook free??? nk ke?
mstilh nk kn, tp bkan aku bg netbook kat korg pun.ni krjaan malaysia yg bg!
prnah dgr x program yg netbook 1 Malaysia?
program tu ahr yg aku ngah sembang ni ahr...

yg [pling bestnya, skool aku pun trsenarai dlm program ni!
so, aku amat bhgia coz aklu pn trpilih gak! hahahahahahahahahaha...
( bhgianya aku, rsa cm xmau tdo je! )
so, sabtu ni aku leh pi amik notebook tu kat Dewan Anak Bukit, Muadzam Shah.
pukul : 2.30ptg - 5ptg
kna pakai bju skool, bwa ic n jgn lupa bwa duit coz nk byar broadband!
hehehehehehehe.......bhgianya!

ni antra cth netbook yg tlh dserahkn olh org lain( bukan aku ye! )


\

( klau leh aku nk jenama Acer & HP. tp jnama lain pun leh. aku terima je! )

2 comments:

Yuyun Ahmad said...

my sis dapat jugak . but cepat gila rosak. lenovo kalo tak silap . . dalam 6 month gitu . padahal jarang gila bukak . once dah dapt nanti jaga leklok yaw ..

huSDee_sweet said...

tq for ur advice. sy pn dpt gak yg jenama lenovo tu. takut gak klau rosak coz da la 2 3 org kwn sy gtau yg netbook yg dpat tu cpat rosak gak! harap2 x rosak la, amin.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting