thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Wednesday, January 19, 2011

Ini Kisah Aku...

Posted by huSDee_sweet at 10:36 PM
Kali ni aku nk citer satu bnda psal aku!
ye la, blog pn nma my life kn?!
for sure la pasal aku!
hahahahahahahaha( pyscho tul! )

di satu pg yg tenang & mngantuk!
aku pun menaiki motosikal bersama kawanku ke skool
prjlanan ke skool bgus je! no prob lngsung!
pepg buta tu ( padahal pkul 7.30pg dh! ) ckgu pn bt pengumuman!
ting tong ting tong ( bunyi kat speaker)
pengumuman pd hari ini aktiviti sukan & prmainan akan diadakan, smua pelajar dimnta ke tmpat prjumpaan sukan & prmainan yg tlh ditetapkan di jadual yg tlh ditampal.
semua plajar diminta segera ke tempat prjumpaan.
 ting tong ting tong ( bunyi kat speaker)

lpas aku dh tngok tmpat prjumpaan tu, aku pn dgn kalutnya ke situ.
lpas itu, smuanya brjlen lancar.
aku lak dok dpan skli, bdak baik ahr! ( perasan! )
pastu, da sorg ckgu tu, dia dok usha aku pnas je kat aku!
pesal la ckgu ni?! confuse aku!
aku pn bt le muka 'slumber'
aku tngok kat tmpat lain bila ckgu tu usha aku!
pastu, ckgu tu usha aku smpai senget2 kpala dia!
pesal lak ckgu ni?! sakit leher ke?
aku pn bt muka slumber lg, tp aku snyum sikit!

pastu, hbis ahr mesyuarat aku yg pnjang lebar tu!
aku pn pi la makmal komputer utk pljaran strusnya!
time tu ckgu x mai lg!
pastu da la sorg membe aku,
dia tnya, mna lencana ko?!
aku pn plik ahr! 
xnmpak ke lencana aku! (panas2 lg coz bru beli je!)
pastu, aku pn nk tunjuk! bila aku usha lencana aku!
aku pin lencana tu btul slaras dgn paras telinga aku!
malu nk mampus!
rupa2nya ckgu tu usha aku smpai senget2 coz lencana aku atas sgt!
malu3!!!!!
:-P

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting