thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Thursday, December 9, 2010

cara cover malu!

Posted by huSDee_sweet at 2:23 PM
1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan trus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai.... lepas tu baru bgn bila takder org nampak....

2. Kalo terjatuh beskal: cepat2 naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya org ingat anda saje2 buat lawak.....

3. Kalo terjatuh tangga: Trus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dgn makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dlm longkang: Pungutlah sampah yg ada sambil marah2 dgn suara yg kuat, pasti org menyangka anda seorg yang amat prihatin terhadap kebersihan.

5. Kalo jatuh ketika nk naik bas: Jeritlah kuat2... "oii! Apa tolak2 ni?". walaupun tiada org di blakang anda.

6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: Terus buat2 pengsan sehingga ada org membantu anda... kalo takde.. baring trus sampai mlm dan takder org kat bus stop tu.. haaa.. nilah masa yg sesuai utk bangun semula.

7. Kalo jatuh tergelincir kt lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kt sebelah anda) utk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang jer yang dpt malu... ye tak?.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting