thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Thursday, December 9, 2010

SEXY????

Posted by huSDee_sweet at 12:52 PM
aku tngok skrg ni, awek2 selalu sgt pakai seksi! 
ffuuuhhhhh....
ntah la nk kata pe???
org islam lak tu, bt malu kaum je!
aku x suka ahr! aku pun bkan lah alim sgt! tp aku tutup aurat ahr!
dah la dpat dosa buka aurat! dosa yg dh da pun x larat nk tanggung!
hahahahahahahahahahaha ( jahat aku ni! )
aku pun x brapa sokong kalau kengkawan aku seksi! hehehehehehehehe
pastu, skrg ni trend pakai legging lak!
aku tngok hri tu, dah la awek tu agak berisi, pastu pakai legging yg  btul2 ketat!
hahahahahahahaha
aku tngok pun, xleh nk hidup! dh la ketat, jalan pun menonggek je! (x lalu beb!)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting