thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Wednesday, December 8, 2010

GemuK @ KuRuS???

Posted by huSDee_sweet at 1:17 PM
bila aku tngok kat tv, smua org nk bdan kurus2 je!
apa masalahnya ngan bdan yg x kurus sgt???
pelik ahr!
ada yg kurus sgt2 pun da!
aku pun xthu cmna dia leh kurus smpai tinggal tulang je! kalau model tu brjalan, mcam ngan tulang kering yg berjalan(jahat tul aku!)

pastu yg hat badan besar ni dok jealous ngan awek kurus tu???
apa la msalah hidup diaorg ni???
apa2 pun aku bukan kurus pun! (aku pn tembam gak!)
pastu, pakwe aku dulu2 pun dok nasihat suruh aku kurus!
bukannya aku xmau kurus,
aku dh bt mcam2 nk bg kurus!
tp, aku x kurus2 gak! pastu nk suruh aku bt cmne???
potong lemak guna pisau je??
kalau leh aku bt lma dh!!!
maybe kasih aku x berpanjangan sebab tu kot!
mamat2 tu maybe nk cari awek2 yg kurus gila! 
maybe kurus cm org lidi yg kita selalu dok lukis time kecik2 dulu!
tu la ciri2 yg depa nak! 
hampa igt kurus tu nk kekal lama ka???
nnti tua hmpa mna leh nk ramal dia kurus lg ka?
ntah2 yg hmpa dok kata awek2 yg tembam tu jd kurus nnti, segak2, bru hmpa kebuluq nk kat awek tu balik!
(uih?! emo lebih ahr aku ni!)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting