thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Monday, December 13, 2010

Majlis Perkahwinan Kak Aku....

Posted by huSDee_sweet at 3:05 PM
Pada 11 Dec 10, kak ku yg no 3 telah menjadi teman hidup seorang lelaki yg bernama Mohd Suhaimy Idres.
(^_^)
semoga kamu bahagia wahai kakak ku...

Katil pengantin! ( kat umah aku )
Barang hantaran kak aku
 Sejadeah diberi padamu,
agar kau sentiasa ingat padaNya yg satu...
 Kain tuala ku hiaskan,
agar kau sentiasa mandi!!!   ( ha5555! )
 tali pinggang buatmu, 
supaya kau kelihatan kemas,
wallet ku berikan,
agar kau sentiasa ingat kewajipanmu...

kuih ku buat,
 penuh ketelitian
dan penuh kasih sayang
seperti mana aku menyayangimu...
 butang baju Melayu ku hadiahkan,
agar kau tampak segak dalam pakaianmu...
 sepatu ku belikan,
agar kau tampak smart!
 kemeja ku hias dengan indah,
agar kau sentiasa ensem...
coklat manis buatmu,
 kerna kau sentiasa manis di hati ku...

( pantun yg aku buat ni sj2 ku tuju khas buat pengantin lelaki dari pengantin perempuan mu.... )


0 comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Plagiarism Software
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting