thank you coz melawat, aku hargai n mengalu2kan kedtgan korg! (^_^)

Wednesday, December 15, 2010

FB aku

Posted by huSDee_sweet at 9:00 PM
kali ni aku nk citer pasal FB aku!
aku da bt status bru hri tu, ada gak yg nk loyar buruk ngan aku! hahahahahahahahahaha
mcm2 ahr kwan2 aku ni!
hehehehehehehe
sj je aku buh status ni! time ni aku geram sgt ngan sorg perempuan tu, tu yg da FB aku!

ni FB awek sorg tu, sj je aku ltak! hehehehehehe! bt  panas awek tu cikit!

ni time bnyak citer kluar, so kwan2 aku ajak pi tngok!
akhirnya berjaya tngok citer gak! hehehehehehehehe (^_^)

ni luahan cinta sape ntah?! aku sj je amik! huhuhuhuhuhuhuhu
sj nk famouskan depa!  (^_^)



3 comments:

niMbLe said...

oiit..ko mqh aq k ny????

niMbLe said...

aq ad ltak jwpn 4 pAM lam blog aq..
nk mik r..siap skema ag tw..he3

huSDee_sweet said...

style ek ko. jwapan mmang utk soalan hri tu! jahat ko! huhuhuhuhuhu

aku x marah ko pun! aku marah org lain!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Procrasti-Nation Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting